اسامی ایام هفته به انگلیسی از شنبه تا جمعه با مثال

ترجمه روزهای هفته به انگلیسی به شرح زیر است:


1. Saturday (شنبه)

2. Sunday (یک‌شنبه)

3. Monday (دوشنبه)

4. Tuesday (سه‌شنبه)

5. Wednesday (چهارشنبه)

6. Thursday (پنج‌شنبه)

7. Friday (جمعه)


 


چند مثال از ایام هفته :


1. We’re going to have a picnic on Saturday.


(ما قرار داریم روز شنبه یک پیک نیک داشته باشیم)


2. I have a meeting on Monday morning.


(من یک جلسه در صبح دوشنبه دارم)


3. Let’s meet for lunch on Tuesday.


(بیا برای ناهار در سه‌شنبه دیدار کنیم)


4. I have a yoga class on Wednesday evening


. (من یک کلاس یوگا در عصر چهارشنبه دارم)


5. We’re going to the movies on Thursday night.


(ما قرار است شب پنج‌شنبه به سینما برویم)


6. I’m going to a concert on Friday.


(من قرار است روز جمعه به کنسرت بروم)


اسامی ایام هفته به انگلیسی از شنبه تا جمعه با مثال


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد