آهنگ جدید علی منتظری به نام «هوای عشق»

متن آهنگ علی منتظری هوای عشق


بلدی چجوری عشقو تو نگاه من بیاری


نکنه فرشته باشی تو نشونه هاشو داری


کافیه برام همین که ببینم آرومه حالت


هی جا خالی کن تو قلبت بشینم یه گوشه ساکت


هوا هوای عشقه صدام صدای بارون


تو آسمون چشمات دلم دوباره جاموند


کنار من قشنگه منو تو ردپامون


بذار بپیچه تو شهر صدای خنده هامونMusicdel | موزیکدل


جای ستاره ماه آسمونو چیدم


من به کسی عشقمو نشون نمیدم


حسودی میکنم من به آینه ی اتاقت


اگه دلت گرفته بگو بیام سراغت


هوا هوای عشقه صدام صدای بارون


تو آسمون چشمات دلم دوباره جاموند


کنار من قشنگه منو تو ردپامون


بذار بپیچه تو شهر صدای خنده هامون


https://musicdel.ir/single-tracks/295075/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد